Tuesday, September 8, 2009

The Little Me~

Something I'd like to share.

Small things for me but seems so important to my mother.

And that's why she prepared this for me, years ahead. A frame for my Master's convocation picture.



And whenever I came back home and saw the picture, I'd surely smile at least, for the girl in the picture looked so innocent, and not-so-good with camera, but yeah, it's still me. 17 years ago. *winkwink*

7 comments:

  1. lucky for u dear..blom dpt lg master pon frame da sedia ader..
    unlike mine.. yg sedia ade konvo diploma pon hanyalah sekadar tayangan di dlm almari.huu~

    ReplyDelete
  2. atie tayang lah kat depan pintu masuk..hehe

    ReplyDelete
  3. liza: ade ke budak kecik tak comey? HEHE

    atie: meh tyg kat my house lah. byk lagik frame kosong.HEHE

    ReplyDelete
  4. ahaks...okay2 nnt aku dtg yer bwk gamba aku.
    liza, bwk skali ko pnye. mas kate byk lagik frame kosong..heee :p

    ReplyDelete
  5. apsal kau nampak sedih di hari graduasimu?

    ReplyDelete
  6. haha. sedih ke? takut kot ngn encik yang pegang kamera tuh. HAHA.

    ReplyDelete